EM Festa in Duitsland

Geen reacties op EM Festa in Duitsland
Extra EM Nieuws

Op de valreep voor het weekend een bericht van de enige echte Nederlandse EM-vereniging.

Zoals jullie misschien al gehoord of gelezen hebben wordt dit jaar de “EM Festa & Conference” gehouden van 9 t/m 11 september 2006 op het eiland “Fraueninsel” in de Chiemsee, te Duitsland.

We hebben geïnformeerd bij Agriton en het is nog mogelijk om, als lid van de vereniging, (tegen gereduceerde prijs) kaarten voor de conferentie te verkrijgen. Ook zijn er nog een aantal overnachtingsmogelijkheden te regelen, wacht dan niet te lang!

Als je geïnteresseerd bent kun je bellen met Rinie van Agriton: 0561 433115.

Zij heeft ook informatie over de mogelijkheid om je in te schrijven voor de fieldtrip, die op maandag 11 gepland is (kosten € 35) en de mogelijkheid om zondagavond deel te nemen aan hèt diner op een boot op het meer (kosten € 70).

Hieronder de tekst van de kennisgeving van Agriton:

Graag willen wij u informeren over de “EM Festa & Conference” gehouden van 9 t/m 11 September 2006 op het eiland “Fraueninsel” in de Chiemsee, te Duitsland.

In navolging van de in September 2004 gehouden “EM-European conference” te Amsterdam organiseren de “Non Profit” organisaties van Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland de “EM-Festa & Conference”. Er is een poster op A3 formaat, een 3 luikbrochure en er is een website gelanceerd waarop u diverse informatie in het Duits of Engels kunt vinden.

De EM Festa & Conference zal Duits- en Engelstalig gevoerd worden en in het teken van praktische toepassingen staan. Zo kunt u mensen ontmoeten die de EM-technologie volledig toepassen op hun bedrijf, worden er workshops gehouden, is er een EM-markt en u kunt proeven van de oogst. De twee conferentiedagen worden afgesloten met een lezing van Professor Teruo Higa. In de bijlage vindt u de brochure met het totale programma.

Accommodatie om te overnachten kunt u boeken via de website www.gstadt.de Als u de website hebt geopend ziet u rechts onder in beeld “unterkunft suchen”.

Hier onder kun je klikken op het snelmenu ”Alle zimmerarten”, maak een keuze en klik op “die Suche starten”. U krijgt diverse accommodaties te zien die u telefonisch of via internet direct kunt boeken. De entreebewijzen zijn in voorverkoop verkrijgbaar bij EM Agriton BV.

Zaterdag 9. September: € 7,-

Zondag 10. September: € 7,-

Zaterdag en Zondag: € 12,- Kinderen tot 14 jaar gratis.

Aan de kassa van de conferentieruimte zijn alle kaarten € 3,- per stuk duurder.

In het zuiden van Duitsland, in de driehoek Munchen, Salzburg en Innsbruck, ligt het meer “Chiemsee”. De conferentie wordt gehouden op het eiland Fraueninsel, wat alleen per boot bereikbaar is. Op vertoon van uw entreebewijs voor de conferentie krijgt u korting op uw retourticket voor de overtocht naar dit eiland. Vanaf Gstadt is dat € 3,10 in plaats van € 3,80 en vanaf Prien is dat € 5,80 in plaats van € 7,-.

Mocht u naar aanleiding van dit schrijven nog vragen hebben, zou u graag extra brochures of een poster willen ontvangen, neemt u dan gerust contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

EM Agriton BV

Industriestraat 1b

8391 AG Noordwolde

Tel: 0561-433115

Als je ook maar enigszins interesse hierin hebt: doen. De vorige conferentie in Nederland was super en deze lijkt (niet in de laatste plaats door de locatie) nog interessanter te worden!

EM-vereniging Nederland, www.emvereniging.nl